onsdag 25. november 2009

Ny utfordringsblogg

Nå har jeg sittet å sett en del på diverse scrappesider, å funnet så mye fint. Har hatt så lyst til å lage julekortene selv i år,  å etter å ha sett på alle de fine kortene som er laget må jeg selvsakt prøve det. Mens jeg satt å tittet på en av sidene, dukket det plutselig opp et kjent navn, Maya , å ho har jeg gått på skole sammen med, såå koselig å se noe til deg igjen Maya!!!  Ho er ei  kjempeflink scrappedame, og lager de nydeligste kort.  

Maya og 3 andre flinke scrappedamer har laget en helt ny utfordringsblogg, som heter Sketchy Colors, det ser spennende ut,  så den må dere inn å se på!! Jeg gleder meg til å følge med :O)

1 kommentar:

  1. Heisann snuppa :)
    Tenk att man fant hverandre her inne i bloggland!!
    Hva er oddsene?! (Kanskje man skulle begynne å tippe på lotto *fnis*)
    Og så utrolig fine LO`er du har laget!!
    Det må du fortsette med!
    Men det var den tiden da ;)
    Ha en strålende dag,Tove :)
    Klemmer fra Maya!

    SvarSlett