søndag 22. november 2009

.... kose seg.......



For et vær vi har hatt denne helga!! Det regner og blåser, å jeg tror ikke det harvært orntlig lyst heller, det har vært virkelig trist!!! Men, en kan jo også se det fra den lyse siden..... å kunne kunsten å kose seg. Og det har vi gjort, vi har spist go mat (ytrefilet av elg) drukket noen glass rødvin, tent lys. Og ikke minst,  har vi hatt god tid til vår lille søte datter, som bare blir en større og større glede for oss for hver dag som går,  "ho e så god!!" 

Jeg har bursdag først i November, å har alltid hatt gleden av å se litt nysnø på bakken før min bursdag.  Husker godt fra jeg var lita, at det var snø på pløyene til bonden som hadde jorder ved oss der vi bodde, og jeg ser egentlig frem til det hvert år, for det var så koselig........ Men ennå har jeg ikke sett ett eneste snøfnugg, så nå ønsker jeg meg snø til advent ivertfall !!!!! 

1 kommentar:

  1. Neimen,heisann Tove Kristin!!!
    Åhhhh tenk att du er her da :)
    Så utrolig koselig att du fant bloggen min,og trivelig å få ei meld fra deg på morrakvisten!!
    Gratulerer med nydelig prinsesse :)
    Så hva holder den damen på med?
    Guriland må være mange år siden sist??!!
    Herlighet :)
    Gleder meg til å se hva du scrapper,så du får ta noen bilder og legge ut :)
    Ha en strålende dag,
    go`klem fra Maya :)

    SvarSlett