tirsdag 28. juni 2011

ADRENALIN i en fjellvegg!!!!

Nå har jeg virkelig fått kjent hvordan det er å få adrenalinet til å bruse, for det gjorde det virkelig! Jeg var i utdrikkingslag til søstra mi, som vi hadde på Brandheia Villmarksleir i Steinkjer. Det var et planlagt opplegg med mat og diverse aktiviteter,  i tillegg var det opp til hver enkelt å være med på klatring i en fjellvegg sammen med bruden.  Å eventyrlysten som jeg er, så måtte  selfølgelig jeg være med på det!!!! 



















Jeg gruet meg ikke i det hele tatt , men du verden som det kilte i magen etter at sælene var festet på. Det var både krevende, arti, spennende og ikke minst  skummelt når enn må gjøre det som føles helt unaturlig..... å la seg falle utover en stup bratt fjellskrent mens en prøver å overbevise seg selv om at dette er helt trygt å greit!!! Dette var en super utavmegsjælopplevelse som jeg helt klart vil anbefale , og som jeg helt sikkert kommer til å prøve igjen!!! ( Det er søstera mi som klatrer på bildene, for det ble desverre ikke tatt bilde av meg.)

1 kommentar:

  1. Hærlighet så tøfft!!!!!!

    Beklager at jeg ikke har trukket candyvinneren min ennå - for jeg har vært på impulsiv ferietur... men den kommer i morgen! Takk for at du ville bli med!!

    SvarSlett