lørdag 31. juli 2010

Guttekort

Er i scrappemodus for tia, så nå har det blitt laga mye kort ei stund. Noen til barsel og generelle bursdagskort. Det siste er et kort til min tantegutt Sivert Som ble 5 år. Han er en liten tøffing som har fått interessen for skateboard og er litt kuul med "sægg" i buksa og stor caps. Så jeg måtte prøve å få til et kort som passa litt til det tema. Fant et kort på Anne`s paper fun som var med bildeluke å tok utgangspunkt i den.




Slik ble da kortet med litt bilder skrevet ut fra nett. Jeg er litt skuffet over at jeg ikke får fram helt de rette fargene, så blir ikke så skarpe på bildet som de skulle vært, men ble godt fornøyd med kortet.

1 kommentar:

  1. hei!!!
    Fikk du mailen min i går??
    Du er hjertelig velkommen på Screppa i morgen!!!
    Vennlig hilsen Torill

    SvarSlett