mandag 24. mai 2010

Mitt bidrag til utfordringen i TrykkPressa - Mai

 Her ser dere mitt mitt bidrag til utfordringen. Første gang jeg prøver meg på å sende inn noe som jeg har laget, men en gang må bli den første.

TrykkPressa`s utfordring består i å lage noe i fargene Grønn/ Blå/ Hvit. Jeg har laget en boks som jeg tenkte å bruke som kort når jeg skal på barselsbesøk, gaven få jeg plass til nedi esken også.


Ideen til esken fikk jeg når jeg var inne på In2stamps sider (Babycard in a Box), å lage noe slikt har jeg ikke prøvd før så det ble jo en utfordring i seg selv! Wish me luck!!!

3 kommentarer:

  1. Nydelig eske!!!
    Takk for at du deltar hos Trykkpressa denne måneden - lykke til!
    Go'klem

    SvarSlett
  2. Så lekker denne eska var!! Her ligger det litt arbeid bak!! Så flotte farger, da!!

    Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min!! Du er hjertelig velkommen på treffene mine og kursene også, når jeg setter opp det igjen. Jeg har fullt på treffet 11.juni, men etter ferien har jeg ledig igjen. Hadde vært veldig kjekt, og det erikke skummelt på treff!! Vi lærer jo så masse av hverandre!! kom da!!

    SvarSlett
  3. Såååå nydelig boks! ♥ Den blåfargen du har brukt på bazzillen var sååå lekker!

    Takk for at du vil være med i trekningen av min blog candy, lykke til!

    Kari

    SvarSlett